tisdag, maj 12, 2009

cloudless day.

Jag vet inte vad som är värst, att vakna upp med olidlig smärta i ryggslutet eller att sova dåligt på grund av snarkningar som aldrig vill sluta? Det är ungefär de alternativen jag har när det kommer till sovsituationen. Inte lätt måste jag säga. Å andra sidan somnade jag ganska fort igår (efter tolv någongång) så att kliva upp halv nio är inte så farligt om man tänker efter. Orkade inte ligga och vända på mig och slå älskade varannan minut, så jag klädde på mig och tog en lugn och skön morgonpromenad. Ingen snabb historia, utan jag gick lugnt och sakta och njöt av morgonen.

Om en stund ska jag äta frukost, måste bara gå på toaletten först. Sen hoppas jag att vädret håller i sig, men det verkligen inte finnas något moln som kan förstöra den här dagen, för idag vill jag sitta ute mer än fyrtiofem minuter för att sola och njuta av en underbar dag. Haha, vilken skillnad det är om jag sover länge eller inte så länge....

Inga kommentarer: