fredag, maj 15, 2009

barbecuebuffet.

Grillbuffén på Furuborg går verkligen inte av för hackor. Åh, så gott det var och kakan som var efterrätten var helt gudomlig den också (vet inte vad det var bara att det var någon sorts långpannekaka med lingon i). Sen att man blev bjuden på maten gjorde ingenting sämre. Underbar avslutning på en underbar dag. Eller det är ju klart, dagen är ju inte slut än och om en halvtimme är det Så ska det låta och jag kan inte minnas om jag någongång sett det hemma i min egen soffa vid rätt tid denna säsong (har sett i efterhand på datorn eller på jobbet tidigare). Men någon gång ska vara den första. Om det händer något fantastiskt efter det har jag ingen aning om, men det gör inget för min dag har redan bjudit på så mycket bra, så om det bara blir soffliggande och serier resten av kvällen är jag glad ändå.

Inga kommentarer: