onsdag, april 29, 2009

working on my new skin colour.

Jag hann med en dryg timme på balkongen tidigare och det är helt otroligt hur bra solen tar så här års. Inte för att jag är pepparkaksbrun, men det syns att jag har suttit ute och solat. Finemang! Annars har jag inte gjort så mycket. Ätit kycklingpytt sett lite serier och spelat djävulsspelet Bubble Shooter. Nu ska jag dricka lite vatten, eller först gå på toa annars händer det en olycka, sen börja ladda inför kvällens träning. Varför ska vi ha så sena träningar? 20:30 det är sent och speciellt för en gamling som jag (jag känner mig extra gammal nuförtiden eftersom fotbollslaget har en medelålder på 17-18). Jaja, ska ju inte upp någon speciell tid imorrnbitti så det gör ju inte så mycket. Men som sagt toa, vatten och lite uppladdning!

Inga kommentarer: