torsdag, april 16, 2009

two birds with one stone.

Det känns nästan som att jag har bott i tvättstugan de senaste veckorna. Jag vet inte hur mycket smutsig tvätt som blivit ren. Men nu är det sista gången på ett tag. Hoppas jag i alla fall. Innebandyn gick sådär, var väl inte så peppad som jag trodde, men det beror nog mycket på kvällens träning och lördagens träningsmatch, men jag hann ändå trampa lite snett, ramla omkull och få lite blåmärken. Men det är sånt som händer. Inga större skador så det är ju bra. Om en dryg timme är det fotbollsträning och det är jag riktigt pepp på, har inte spelat sen träningsmatchen för dryga två veckor sedan. Jag ska ladda upp med lite Parlamentet för att skratta är bra uppvärmning och sen förlänger jag ju livet lite också. Två flugor i en smäll.

Inga kommentarer: