torsdag, april 02, 2009

time flies.

Tiden springer verkligen iväg när man läser. Jag var inte beredd på att den skulle vara så här mycket när jag slog igen boken (yes, utläst, jag är verklingen inne i ett flow). Jag som inte hade tänkt vara vaken så länge ikväll, men det är ju förstört. Jaja, jag ska inte upp förrän tio, så om jag somnar snart blir det ju inte så farligt ändå. Eller ja, det beror ju på hur mycket min ibland väldigt jobbiga (men dock underbara) sängkamrat hade tänkt snarka. Vill det sig illa blir det som inatt och då kommer torsdagen få en urusel start, men då är det ju bra att en timmes innebandy står på schemat så att jag får ut lite aggressioner... Men nu ska jag inte gå händelserna i förväg, jag kan ju faktiskt få en alldeles underbar skönhetssömn, vem vet?! Men det förutsätter att jag slutar bokstavera ord och flyttar mig till sängen. Så godnatt!

1 kommentar:

Jecka sa...

Helluu! Wassup? :) Hade tänkt ha en liten fest hos mig på lördag. Sugen på att komma ? :) Kram