onsdag, april 08, 2009

tell me something funny...

Jag önskar jag hade någonting intressant och roligt att berätta för er. Men jag måste tyvärr göra er besvikna. Men däremot kan jag tala om att jag har packat, i alla fall det jag kan packa ner. Pyjamas, kudden och datorn måste jag ju använda så det får packas sist av allt. Men jag har i alla fall packat det mesta. Inte illa. Men sen blev jag väldigt godissugen (jag klagar att jag inte kan äta ordenligt, men godis går tydligen hur bra som helst. Konstigt.) så jag åkte iväg och köpte en påse. Men som vanligt var jag inte lika sugen när jag kom hem. Åt några stycken sen försvann skålen in till köket och jag skulle verkligen inte bli förvånad om den är nästan tom när jag blir sugen igen.

Kan även berätta att jag läste ut boken tidigare. Så nu är två av sex böcker utlästa. Helt galet, jag förstår ingenting. Funderade faktiskt på att börja på nästa redan efteråt, men jag känner att jag behöver en liten, liten paus från läsandet en stund. Men jag börjar säkert läsa senare ikväll eller imorrn (hos mamma). Ja, vad kan jag mer berätta? Färjestad kommer att vinna SM-guld (om inte HV gör två mål inom drygt fyra minuter)... Haha, HV reducerade precis just i detta nu, så de behöver bara göra ett mål till för att få till en förlängning. Jag tror att jag ska sluta skriva och följa slutskedet av matchen för det blev ju riktigt spännande nu.

Inga kommentarer: