måndag, april 20, 2009

teamwork makes things go faster.

Då var det gjort. Tog inte så lång tid, men det gör ju inte det, det svåra är bara att veta var man ska börja. Men kläderna är ihopvikta och inlagda, hallen är sandfri och disken är diskad. Sedan är även tvätten vikt och inlagd. Puh! Tyvärr är det molnligt (molnigt? Har alltid lika svårt med det där ordet) ute så någon balkong tror jag inte det blir idag, jag får hoppas på solsken och värme imorrn.

Istället ska jag sitta lite i fåtöljen och se någon serie (gör jag någonsin någonting annat?) om jag inte ändrar mig och läser istället. Vi får se. Dricka vatten ska jag då göra för ikväll är det träning och vätska är bra. Mycket bra. Eller nu kom jag på att jag kanske ska baka lite... Hm?! Blev lite sugen på någonting gott. Men kanske jag tar det imorrn, det är dumt att stöka ner i köket när det är nystädat.

Inga kommentarer: