tisdag, april 07, 2009

something bad and something good.

Helvetes jävla skit! Jag förstod att det skulle komma, när jag sprang in på planen i andra halvlek, i söndags, fick jag en känsla i kroppen att det skulle komma. Munsåret! Detta fördömda munsår som poppar upp lite då och då. Det är så fruktansvärt irriterande. För nu kan jag inte äta ordentligt och inte heller dricka ordentligt. Sugrör är vad jag kommer få använda ett tag. Suck och stön. Jag blir så jävla less på det. Men å andra sidan ska jag väl vara glad att jag slipper ha det jämnt. Det poppar faktiskt inte upp så ofta (peppar, peppar...), men det är ändå lika jobbigt varje gång. (Jag vet, Jonna att jag sa att det bara var på insidan, men tydligen hade jag fel.)

Men min älskade sambo försökte muntra upp mig och kom hem med en chokladbit (visserligen sa jag att han skulle köpa en när han for, men jag sa en liten och han kom hem med en stooor) för en stund sen. Gott (även om jag inte kan äta som en normal människa) och tydligen har han betalat den i natura för jag hade visst tagit hans kort i morse (Oops!). Men jag bryr mig inte om han har betalat i natura, jag har ju choklad! Så jag försöker inte tänka på helvetet på läppen (även om det är omöjligt) och njuta av chokladen. Choklad betalad i natura. Underbart!

3 kommentarer:

e|in sa...

Din stackare ;P Hoppas det går över fort! Hörs och ses!

Julia sa...

Kalle Anka-läppen is back!

J sa...

Ojojoj, inge skoj :S