torsdag, april 02, 2009

satisfied.

Nu känner jag mig väldigt tillfredsställd med mig själv. Men innan ni får snuskiga tankar kan jag stoppa er och säga att det inte handlar om någonting sexuellt eller snuskigt. Jag har promenerat till och från innebandyn och spelade hela timmen. Okej, jag tog det lite lugnare än vanligt på grund av att knät krånglade lite och jag ville inte göra det värre. Men ändå. Promenaden var helt underbar.

Nu ska jag snart äta någon lunchaktig mat för jag är hungrig. Sen tror jag att jag ska läsa en stund innan duschen. Älskade har tagit med sig min dator på sin utbildning så någon serie kan jag ändå inte se (ids inte sitta vid hans dator och se något) så det är ju bra. Sen väntar jobbet ikväll och det är inte Luleå den här gången utan jämtlänningarna ska få ta del av min vackra stämma. Känns bra. Men som sagt, först maaat!

Inga kommentarer: