onsdag, april 08, 2009

nothing is done.

Har fortfarande inte gjort något av det jag hade på agendan idag. Hopplöst. Men jag skyller helt och fullt på boken, den har varit alldeles för bra för att kunna lägga ner den. Eller jag la faktiskt ner den för att äta och såg på tv istället. Yes, jag har ätit kycklingburgare (återigen inte hemmagjorda, Elin) och strips och jag kunde äta alltihopa, men det tog väldigt lång tid eftersom det fick bli ytterst små tuggor. Jag är glad att Micke har varit med om detta förr så han inte tror att jag är helt psycho.

Nu ska jag läsa lite till för jag har faktiskt inte så mycket kvar av boken och den har blivit väääldigt spännande nu på slutet. Sen efter det får vi se om jag åtminstone börjar packa lite smått. Dammsugningen hinner jag med imorrn. Åh, fröken skjuta-upp-saker-till-senare är i sitt esse. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Inga kommentarer: