fredag, april 24, 2009

morning greetings.

Är vaken tidigt idag. Dels för att jag inte kunde somna om och dels för att jag förbereder mig inför morgondagen (orkar inte riktigt förklara just nu). Lite trött det är jag, men jag tror att det kommer bli bättre om någon timme. Nu hade jag tänkt äta lite gröt och sedan skriva ner en lååång inköpslista för det måste handlas idag. Jag känner på mig att det kommer bli många påsar handlade och då pratar jag bara mat. Men mat är bra och speciellt om man vill leva lite längre.

Men nog ska jag hinna en sväng förbi stan också (alltså storgatan) för att titta på lite roliga saker. Kanske det följer med någon påse hem därifrån också, men det är ingenting jag planerar. Faktiskt. Eller jo, åtminstone en påse, men med tanke på vad det är för dag och hur mycket jobb jag hade i mars kanske jag måste unna mig någonting snyggt och fint. Jaja, gröten och listan väntar.