tisdag, april 07, 2009

me and my drinking straw.

Jag tror knappt det är sant. Men det är verkligen sant. Det händer verkligen på riktigt. Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv att jag har lyckats ignorera det så pass länge att det tillslut blev han som fick ta hand om det. Yes! Är ni inte med vad jag pratar om? Disken såklart. Hahaha... Micke står och diskar för fulla muggar just nu och det är helt underbart. Själv har jag legat i soffan och läst i många timmar. Hur bra som helst.

Men jag funderar faktiskt på att klä på mig lite och ta itu med bilen, för jag har insett att det inte kommer ta så lång tid och det måste göras innan torsdag och varför inte ta itu med det nu när jag vet att jag ändå inte har någonting annat att göra?

Annars är det ingen förändring på läppfronten. Lite större än igår, men det är som vanligt. Inte kul. Jag försökte äta yoghurt imorse men det gick inte så jag fick skita i det (inte bokstavligt). Jag fick dricka upp juiceglaset med sugrör. Fan, jag känner mig som någon som är dödligt sjuk. Men det är jag ju faktiskt inte, det är ju bara så att jag inte dricka och äta ordenligt. Usch, men jag vet ju också att det blir bättre. Även om det kommer ta ett tag innan jag får slänga bort sugröret. Det känns inte kul eftersom jag faktiskt ska till fjällen till helgen (yes, det har ordnat sig så att jag kan åka norrut). Men, men det löser sig. Det är ju tur att sugröret är så lätt att ta med sig.

Inga kommentarer: