fredag, april 03, 2009

jesus christ, what a day!

Dagen började med för lite sömn. Igen. Men så går det när man har en sambo som snarkar. Men det blev bättre när vi klev upp för då åkte vi inte till stan och käkade god frukost på Wayne's. Mycket mysigt. Sen satt jag och pratade med min lillsvåger medan älskade hade möte med sin bankkvinna. Nu ska jag byta om till något lite finare för kvällen ska tillbringas på Western Farm i Boden tillsammans med ovannämnda svåger och svärmor. Musikalen Jesus Christ Superstar ska tittas på. Ska bli mycket trevligt. Sen hinner vi även förbi mamma en sväng och det är inte illa. Men jag har inte tid att skriva något mer (inte för att jag har något mer att skriva) för nu ska jag byta kläder.

1 kommentar:

Sandra L sa...

Absolut är jag feberfri så följer jag! KUL,Kent ringde mej å fråga efter ditt nummer så förstod det :D Om du ska köra, kan jag åka med dej ti samlingen då?? Se nu till å kötta MSSK:P händer ikväll? kram