fredag, april 24, 2009

"I'm sending you an SMS..."

Okej, jag vet, gröten och listan väntar men jag hade blivit utmanad av Jonna och den här listan är ganska rolig. Men nu lovar jag att jag ska äta lite gröt och inte skriva mer. I alla fall inte just nu.

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Utmana ett par personer:
Julia
Sushi
Jenny
Frida

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
"Hej! Vad gör du idag?"

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
"Tjena! Såg din kommentar, så hämtar upp dig strax innan halv åtta, slår en signal när jag lämnar mitt hem i munksund ;)"

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
"Hej tjejer! :)"

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
"Linn ska åka me så 5-10 över 8 far vi istället!"

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
"Haha nja bra å bra.."

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
"Tjosan :D Har du kul?"

7. Vad vill du höra mest av allt?
"Hallå :) vad görs?"

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
"Jag är i småstaden..."

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
"Va gör du nu?"

Inga kommentarer: