onsdag, april 15, 2009

hopeless is my middlename.

Okej, ingenting av det jag skrev att jag skulle göra har jag gjort idag. Jag har inte tvättat, trots att jag hade tvättid klockan ett och jag har inte varit ute, trots att solen har visats sig hela dagen. Då kanske ni undrar vad jag har gjort istället, det undrar jag med. Ingenting har jag gjort. Eller ingenting kanske inte stämmer så bra, jag har legat i sängen och sett Parlamentet. Hopplös är vad jag är.

Nu ska jag snart och jobba. Direkt jag slog igång datorn igår när jag kom hem hade jag fått jobb idag och på fredag, helt galet bra. Jag funderar på om jag ska slå igång en maskin med tvätt så att älskade har någonting att göra medan jag drar in pengar, men det går ju bara om inte någon annan har samma tanke. Annars får jag helt enkelt tvätta mellan innebandyn och fotbollsträning imorgon. Det är ju några timmar som ska slås ihjäl och vad är roligare än att tvätta en sån gång?

1 kommentar:

e|in sa...

hehe nämen det ska vi väl inte hoppas på, jag vill verkligen inte träffa dig på vc ;P vill att du ska vara frisk som en nötkärna ;) På fredag ska vi hänga med sis och Marcus, ska å käka på furuborg, sen är helgen ganska så oplanerad.. Vad sker för din del? Hoppas du har kommit till rätta i pite och inte längtar tillbaka til jutis allt för mycket ;) Puss på du!