lördag, april 11, 2009

HAPPY EASTER!

Jaha, då var det påskafton då. Sitter i det gula huset på Enrisvägen och har precis bäddat bort min säng och duschat. Svärfar kommer hem från jobbet om ungefär fyra timmar och då bär det iväg norrut. Känns väldigt skönt att få komma bort några dagar. Bara ligga ute i solen (under förutsättningen att det är sol där uppe) och njuta av livet och lugnet.

Men detta betyder också att jag inte har tillgång till internet och med detta inte heller bloggen (hur ska jag överleva? Eller snarare, hur ska ni överleva?) så detta blir sista inlägget på några dagar. Ni får helt enkelt göra någonting annat än läsa min blogg. Men jag lovar att jag skriver när jag kommer hem och jag ska även försöka få med mig lite bilder hem också. Men det kan jag inte lova, för sånt glömmer jag så lätt.

Men eftersom det är sista inlägget för den här påsken så önskar jag er alla läsare en mycket GLAD PÅSK. Hoppas ni äter mycket godis och ägg (eller snarare fortsätter göra det, det har ju faktiskt varit påsk sen i torsdags) och blir runda och snygga. Själv ska jag inte bara bli rund och snygg, jag ska försöka få lite fräknar också.

Sen kan jag som avslutning bara säga att jag faktiskt saknar min älskade. Det är inte alltid vi är ifrån varandra. Visserligen sågs vi senast i torsdags, men det var längesen vi var ifrån varandra och jag måste erkänna att det känns ganska skönt att få sakna honom ibland också. Men ikväll får jag kramas. Mysigt!

1 kommentar:

J sa...

Ohh man kan se ditt ansikte under luggen, najs! ;)Glad påsk på dig med. Nu blire jobb. Puss puss