fredag, april 03, 2009

forgetful much?

Jag blir jävlart tokig på mig själv. När vi var förbi mamsen och fick i oss lite mat (som var helt fantastisk, men å andra sidan brukar mamma alltid göra god mat (haha, snacka om att smöra nu alltså)) så la jag snusdosan och lypsylet på ett ställe som gjorde att jag glömde dem och efter musikalen var vi så trötta att vi inte riktigt ides fara förbi och hämta upp det. Tusan. Sen tänkte jag att jag kunde ta bilen (och Mickes pengar, eftersom mina har försvunnit) och handla snus. Men var Micke eller bilen (eller pengarna) hemma? Svar nej! Lösning? Jo, jag får helt enkelt ta lite lössnus från Mickes dosa i kylen (varför har han en ny dosa i kylen och inte jag?) och lypsylproblemet får jag lösa på något sätt. Hur jävla klantig får jag vara?

Inga kommentarer: