fredag, april 17, 2009

five hours to fill with fun.

Idag har jag haft sovmorgon. När jag klev upp ur sängen stod klockan på 11:47. Hur skönt som helst. Dock var jag vaken och uppe kring 08:15 för att ringa ett samtal som inte kunde ringas vid en annan tid, men att jag lyckades somna om är jag mycket glad över. Men som vanligt när jag sover lite längre än vanligt blir jag konstig och det känns nästan som att hela dagen är bortsovd. Men jag har ju nästan fem timmar på mig att hitta på något kul.

Det första roliga jag ska göra är att klä på mig någonting för det drar lite kallt här hemma. Det andra roliga för dagen är frukost, vad det blir är icke bestämt ännu men något gott skulle jag tro. (Det blev en liten paus i skrivandet för det plingade på dörren och jag var tvungen att vara lite social en liten stund.) Så nu ska jag klä på mig och koka lite ägg för medan jag satt och var social kände jag att ägg skulle vara gott till frukost. Naturligtvis inte bara ägg, men det är i alla fall en bra början.

Inga kommentarer: