lördag, mars 07, 2009

think positive.

Nu har jag fått i mig en hamburgare och riset som ska med till jobbet är färdigt. Nu fattas bara kläder på kroppen så är jag redo. Eller åtminstone kanske det verkar som att jag är redo, utåt sett. Inom mig är jag inte alls redo eller sugen på att jobba ikväll. Men det har ju gått bra förut så varför skulle det inte gå bra idag? Sen var jag sist från jobbet igårkväll så det kommer inte vara några låsta dörrar som förstör min kväll. Det är ju alltid positivt. Jag ska jobba på som aldrig förr, med en självklar paus under Melodifestivalen - Andra chansen, för att slippa vara kvar längre än tolvsnåret. Men bara för att jag har den tanken kommer något hända. Visst är jag bra på att tänka positivt?

1 kommentar:

J sa...

Hoppas hoppas du hunit pausa lite och hinner hem i tid ;) PUSS och god natt!