söndag, mars 15, 2009

tea with honey.

Söndag. Igen. Vad är det som gör att tiden går så frukansvärt fort hela tiden? Det var ju nyss söndag. Helt galet. Gårdagen var i alla fall hur kul som helst. Vi kom tjugo minuter senare än vi sa, men en halvtimme tidigare än förra gången, så det blev bra tillslut. Melodifestivalen var helt okej, kul att Marlena Ernman vann, ska bli spännande i Moskva i maj. Utgången var grymt rolig, jag dansade tills jag svettades som en annan atlet i gymmet, det var längesen det hände. Men sen tog det stopp, något fick mig att må lite illa (jag var inte jättefull om ni tror det) så efter många tur och fram och tillbaka (bokstavligt talat) kom Funky och körde oss hem. Tack alla inblandade för en superkul kväll!

Igår var det även premiär för barfota i pumpsen. Plusgrader ute gjorde den premiären lite mindre kall, men däremot har ju slasket börjat visa sig, men det löser man genom att gå runt det mesta slasket. Så enkelt är det. Sitter nu här i min soffa och dricker en tekopp. Halsen är lite skrovlig och hes, vilket är både bra och dåligt. Bra för att det bevisar att gårdagen var en mycket bra kväll och dåligt för jag ska jobba ikväll och en hes röst är inte så bra i mitt arbete. Men jag tror att te med honung ska hjälpa på den fronten. Så det är vad jag ska göra fram till klockan fem. Så ni vet.

2 kommentarer:

J sa...

Jaa det är konstigt, igår hade jag lite hes röst som försvann stundvis.. :S Haha. Hoppas det går bra på la jobb och att rösten infinner sig i tid! PUSS :)

J sa...

Hmm. Jobbigt! Men du kanske får kurera dig sen inatt ;) Jaa det var skoj! hihi :) Fortsatt lycka till. PUSS