söndag, mars 22, 2009

sun(ny)day.

Har nyss vaknat upp efter en natt med bra sömn. Det tackar jag ödmjukast för. Dock är huvudet lite sisådär, men har det varit fest dagen innan så är det exakt så här som jag har det nu. Speciellt när det har varit fest hos en själv dagen innan är det som jag har det nu. Ett bord fullt med burkar, flaskor, glas, utspridda kort (från en kortlek), kapsyler, snus etc etc. Usch! Men Micke har sagt att han skulle ta itu med städningen så jag ska försöka att inte göra det. Men jag vet att det kommer bli svårt för det har redan börjar klia i fingrarna.

Gårdagskvällen var annars väldigt rolig. Dock var jag lite seg men det berodde nog på den dåliga natten, men det var roligt med en miljard musicquizes (vi har tydligen infört en ny tradition) och på krogen var det helt okej. Varmt, men det är ju som vanligt där nere i källaren.

Nu hade jag tänkt se reprisen av gårdagens Robinson, bara för att se hur det är nuförtiden. Men jag har med mig min bok här bredvid ifall att jag inte tycker om programmet. Jag sitter mest här för att det snart är skidskytte. Tjoho! Men kanske lite i magen det första av allt?

1 kommentar:

tyto sa...

this content w9o99q9x34 designer replica luggage replica bags v8u09a5e43 view website e3m61x7w10 louis vuitton replica replica bags china e0w51a4z01 replica zara bags more helpful hints f4i38r4z70 replica bags aaa quality