onsdag, mars 04, 2009

pain doesn't do me well.

När jag vaknade imorse kände jag lite smärta i vänstra skuldran, men det var inte så farligt just då. Jag vet av erfarenhet att det händer lite då och då. Men nu många timmar senare har smärtan ökat och funktionen i vänstra delen av ryggen och vänsterarmen är lite mindre än vanligt. Jävla skit. Det är så typiskt en timme kvar till jobb, som betyder åtta timmars sittande vid en dator, och smärtan blir värre? Hur var det med tajmingen? Inte har det blivit bättre heller av att ligga i sängen, för jag har legat på vänstersidan, för om jag ligger på högersidan ser jag ingenting på datorn. Det är verkligen inte lätt att vara jag.

Men för att skriva något positivt i allt elände så smakade muffinsarna gudomligt. Har redan smällt i mig två och älskade en. Resterande ligger i frysen, antingen finns det kvar någon till mig när jobbet är färdigt eller så får jag bli sur och grinig på älskade för att han har ätit upp alla medan jag har tjänat pengar för att vi ska överleva. Det ska bli spännande och se vilket alternativ som passar in bäst när klockan är kring ett och det har blivit torsdag. Nu ska jag fortsätta fördriva tiden lite till och hoppas att skuldran slutar göra ont, åtminstone litegrann.

Inga kommentarer: