fredag, mars 20, 2009

nothing in particular.

Jaha, då sitter man här i soffan vid datorn, som vanligt. Hungern har gjort sig påmind ett tag men jag tror att maten snart är här, vi är lata och köper hem mat (fy skäms!). Tror att det blir mat i varsitt rum idag så jag är glad att jag har fått hem nya avsnitt av Cityakuten, Grey's Anatomy och Ugly Betty. Senare ikväll blir det Let's Dance-häng med Elin och Sandra (någon fler?) det ser jag fram emot massor. En lugn kväll med brudarna är inte alls fy skam och speciellt när det var ett tag sen vi sågs (kortisen med Elin tidigare idag räknas inte), det är dock synd att Jonna jobbar, men hon kanske hinner komma senare?

Jaja, vem bryr sig om allt detta? Jag ska skriva färdigt här, ta på mig mjukisbyxor, hämta strömkablen till datorn och invänta maten för nu är jag vrålhungrig. Men jag känner att jag står inför ett svårt val, vilket avsnitt ska jag se först?

1 kommentar:

J sa...

Det är ju som typiskt att man ska jobba... Men men, hoppas ni har trevligt iaf! Vi hörs och ses imorgon :) SKoj!! PUSS