torsdag, mars 19, 2009

new shoes?

Jag har ont i knät och mina stortår. Anledning? Knät: Ramlade på träningen och skrapade upp på konstgräset (inte skönt) och stortårna: mina fotbollsskor är för små. Träningen gick inte alls så bra, men jag tycker faktiskt ändå att jag inte behöver vara jättebra just nu för det var ju ändå fyra år sen jag spelade, så jag känner att jag är ursäktad på den fronten.

Annars har dagen varit slö. Tentavaktandet gick bra och jag är glad att den andra gruppen var färdig redan tjugo i tre för jag hade nog aldrig orkat sitta där till klockan fem. Jag har varit väldigt trött. Däremot åt jag lunch på Kåren (bakad potatis, just like old times!) och det var lite kul att sitta där och lyssna på allt sorl och minnas min egen tid där, dock kände jag inte igen en enda människa, men det är svårt eftersom jag inte hänger på skolan längre.

Det känns som att jag vill skriva något mer, men jag kan inte komma på något mer att skriva förutom att jag ska gå i duschen och stå där en stund och njuta av värmen. Sen väntar sängen och denna kväll mina vänner ska jag läsa innan jag somnar, det var ni inte med på eller hur? Ibland kan jag verkligen skrälla.