lördag, mars 28, 2009

hunting for clothes.

Nej, det blev inga bra svenska placeringar i damernas lopp. ACO var bäst som sjua, men Jonsson sköt inte bra och morgondagens masstart blir mycket spännande. I den totala världscupen är det fight mellan Jonsson och Kati Wilhelm (Tyskland), så det gäller att svenskan är i toppform imorrn för att kunna ta hem hela världscupen. Sen blir det lite jobbigt imorrn också för det är den sista skidskyttetävlingen för den här säsongen, det känns lite tråkigt. Men det betyder ju att sommaren är på väg och det är ju verkligen någonting positivt.

Nu ska jag dyka in i garderoben och kolla in några kläder att ha på mig ikväll för det är tydligen fest (haha, låter som om jag blir tvingad, men så är inte fallet) och jag känner att jag inte har någonting att ha på mig. Så det blir spännande och se om jag hittar något snyggt bland plaggen. Annars får jag väl ta på mig mjukisbyxor och en stor skön tröja, kanske inte det snyggaste men oj så bekvämt.

Inga kommentarer: