måndag, mars 09, 2009

hockey bockey.

Även om det inte blev någon flytt av mina grejer idag så har det blivit lite flytt. Micke har äntligen lämnat tv-rummet och flyttat in i köket igen. Yeay! Det firar jag med att ligga i soffan och se lite slutspelshockey. Luleå möter Frölunda i den tredje (av sju) kvartsfinalen och efter en period är jag glad att jag valde hockey istället för SATC. Vilken underbar period. Hårt, smutsigt och bländande teknik, ja helt enkelt en bra hockeymatch så här långt. Snart är det dags för den andra perioden och jag hoppas tempot håller i sig och att det blir många dragningar och snygga mål. Vilken underbar måndagskväll det här blev.

2 kommentarer:

e|in sa...

Men det är klart man prioriterar pengar!! :) Vilken tid börjar festen på lördag?

e|in sa...

Okej, sju :) Jo vi kan ju träffas före och fixa ;) Jag vet inte heller om hon ska med, hon har bara frågat om jag skulle dit, men vi ser väl :) Jaja, ha det gött tjejen! Sov gott!