måndag, mars 02, 2009

feeling a little better.

Nu har jag gjort mina ärenden på stan. Ut från Dollarstore gick jag 30 kronor fattigare, men jag fick fyra tandborstar, duschtvål och en chokladkaka för den summan och det är verkligen inte dåligt. Sen fick jag även fylla på kylskåpet så jag känner mig faktiskt lite bättre än i morse. Dock följde huvudvärken med hem och det var inte riktigt lika roligt, men jag har tagit en alvedon och druckit lite vatten så förhoppningsvis försvinner det, för om två timmar ska jag och jobba och då går det inte att ha huvudvärk. Nej, nej! Jaja, ska slappa lite innan jobbet eller jag ska göra i ordning lite mat att ta med mig först. Undra vad jag ska göra för gott?

1 kommentar:

e|in sa...

men kan Du komma på nån färg på E? =P hehe... För jag lyckades inte så då passar väl enfärgat, kanse inte är en färg men nått på E iaf ;P hehe.. Vr faktiskt inte det lättaste ska jag erkänna ;) Hade du det bra i lördas? =) Vad sägs om en lets dance date på fredag? Puss