torsdag, mars 05, 2009

a day to be proud about.

Vilken dag det här har varit och det är ju saker kvar att göra. Innebandyn blev sådär, vi var bara fyra stycken vilket inte var så roligt, men jag fick vara på det vinnande laget och det är ju aldrig fel. Men det blev bara en halvtimmes spel. Däremot blev det totalt en och en halv timmes promenad dit och hem. Mycket bra och skönt framförallt. Efter innebandyn har jag och Jonna planlöst irrat runt på stan och bara hängt, det var mycket trevligt.

Om en dryg timme är det fotbollsträning. Helt galet vad jag kommer vara stolt över mig själv när jag ska sova senare. Om jag ens hinner känna någonting för risken finns att jag somnar precis då jag passerar över tröskeln. Men ifall det händer kan jag ju alltid vara stolt imorrn. Jag förbereder mig för träning med en massa vatten, för jag hade tänkt vara med hela träningen den här gången och inte bara en kvart, man kommer inte långt på det. Inte ens en bänkplats, skulle jag tro.

Inga kommentarer: