torsdag, mars 12, 2009

beautiful but tired day.

Ha, jag som trodde att gårdagens projekt och jobb skulle göra så att jag somnade snabbt och smärtfritt. Men icket. Klockan var över tre innan de gröna stängdes. Suck. Klockan ringde kring tio imorse och det var inte kul, men jag är duktig på att stiga upp om klockan ringer och idag är det ju torsdag och då kan man ju inte bara ligga kvar i sängen. Tänkte även promenera till och från hallen idag. Eftersom jag inte kan träna fotboll något i veckan, på grund av jobbet måste jag göra något istället och sen ska jag väl erkänna att ljudboken är spännande och behöver lyssna och då är ju en promenad guld. Sen skiner solen lite och det är bra temperatur, så vad annat göra?

Men jag tror att det blir en powernap efter innebandyn för gårdagens arbetspass var inte roligt och jag orkar inte en kväll till på det viset. Å andra sidan får jag ju sova ut imorrn, men en powernap är ju alltid en powernap. Nu ska jag fortsätta med lite morgonbestyr och sen packa väskan och ge mig ut på vägarna. Anna Jansson och jag ska promenera idag. Nice!

2 kommentarer:

J sa...

En P-nap kan göra en gott ibland :)

J sa...

Hmm jag skulle vilja ge ett råd som underlättar då man inte läst på länge och vill kommenter. Sätt kommentarer i ett pup-up (heter det så?) fönster ;) PUSS!