tisdag, mars 10, 2009

back to my childhood.

Har tömt en låda av ungefär fyra-fem stycken. Jag kom verkligen långt, haha. Men till mitt försvar insåg jag att hyllor måste upp på väggen omgående för att vissa av sakerna ska kunna ställas upp och eftersom klockan är sent så blir det inget hyllupphängande idag så därför kunde jag bara ta itu med en låda. Får se till att karln skruvar medan jag jobbar så att vi slipper bo bland en massa ouppackade lådor.

Istället ska jag hoppa i duschen och sen kanske jag tar en kopp te och en nybakad fralla. Vi har nämligen bakat bröd idag, tillsammans. Det ni! De blev väldigt goda så en sån och en kopp te innan jag kryper ner i sängen och slår igång Skönheten och odjuret. Ända sen i fredags då jag såg Samuelsson dansa till låten från den filmen har jag varit sugen på att se den och eftersom jag bara har den på VHS (ids inte ladda ner) har jag inte kunnat se den förrän idag. För från och med idag har vi tv i sovrummet. Tyvärr ingen "vanlig" tv eftersom kabeln inte är lång nog, men min video har fått komma upp från det mörka förrådet och ska få arbeta ikväll. Myyys!

4 kommentarer:

J sa...

Ojduu, det var längesedan!! ENJOY!

J sa...

Haha trust me, I´m working on it!! ;)

J sa...

Mmm precis. Ska bli spännade och se hur det funkar :P Härligt, vi ska snart se Micke och Molle!! Är inte så speciellt trött nu :P

Moa: sa...

Skönheten & Odjuret, så jävla bra!!!