tisdag, februari 24, 2009

this is a friendly neighbourhood.

Det är tur att vi har en sån bra granne i huset bredvid. Eftersom jag inte kunde se mitt program hemma fick jag gå över till Funky och låna hans tv och soffa en stund. Tack Funky! Men tydligen så är det ju någon Victoria och Daniel som har förlovat sig idag så mitt program blev en halvtimme försenat, men det gjorde inte så mycket för medan jag väntade kunde jag se ett annat favoritprogram, Vem vet mest? Jag gillar frågeprogram, man lär sig som litegrann och sen kan man briljera lite också eftersom man är så förbaskat allmänbildad. Eller hur var det nu?

Nu har jag ont i vänstra ringfingret och har ingen aning om varför. Har lite problem att räta på det ordentligt, men jag tror det bara är tillfälligt så det går nog över. Men det gör fan riktigt ont. Någon som kan ställa diagnos? Tröttheten har kommit lite, lite, men jag tror inte jag ska kasta in handduken riktigt än. Funderar på att se lite Grey's och äta lite kvällsmat. Förhoppningsvis kan jag hålla mig vaken, men jag ska inte säga alltför mycket.

2 kommentarer:

e|in sa...

Så bra att du har funky ;) hihi.. Vad sker imorgon då?

e|in sa...

OKej, nä jag ska inte heller göra nått spännande, det blir plugg för min del, tråkigt men sant.. väldigt less nu kan jag tala om, har som tappat all självdisciplin.. men det är bara att hålla ut, snart slipper jag plugga mer ;P vi hörs och ses! lycka till på fotbollen ikväll och skada dig inte! ;) Kram