torsdag, februari 19, 2009

a silverstart.

Oj, oj, oj vilken mixedstafett. Jag är så imponerad av herrarna så det finns inte. Att Jonsson och Olofsson är i bra form vet vi sedan tidigare lopp, men att Ekholm skulle hålla även idag är så sjukt bra. Tio satta skott och åkningen var hur bra som helst och slutmannen CJ, trots sjukdom de senaste dagarna och en dålig dag i sprinten i lördags, visade han att formen finns. Tyvärr orkade inte CJ ge allt på sista varvet och fick se fransmannen Fourcade spurta hem guldet. Men ett silver till Sverige är verkligen inte dåligt. Grattis Jonsson, Aco, Ekholm och CJ!

Nu ska jag snart packa väskan och sedan fara iväg till tennishallen för veckans absoluta höjdpunkt. Känner mig riktigt laddad och efter att ha sett en sån fin prestation i Sydkorea är jag ännu mer taggad. Vilken härlig start på dagen det här har varit. Jag hoppas att den här härliga känslan håller i sig hela dagen, men annars gör det inte så mycket, för att ha börjat dagen med ett silver i skidskytte är inte så illa det. Nu ska jag plocka ihop mina grejer.

1 kommentar:

J sa...

Ja men så bra, en liten review av dig så nu vet man ;) HAha.
Ses ikväll, puss