fredag, februari 20, 2009

my in-laws.

Eftersom älskades dataskärm dog för någon vecka sen, måste han använda teven som skärm (att köpa en ny ligger inte så högt upp på priolistan just nu) och detta medförde att jag var tvungen att fly hemmet för att kunna se Let's Dance. Men som tur är har jag världens bästa svärföräldrar inte så långt bort. Så ikväll har jag suttit i soffan på Enrisvägen och sett kändisarna dansat, motat bort hundarna, ätit ost och kex och halvt somnat. Inte alls någon dålig kväll. Det är alltid lika kul att vara där ute.

Men tröttheten kom smygande mer och mer så jag kände att det nog var bäst att sätta sig bakom ratten medan ögonen fortfarande var med. Så nu ska jag borsta tänderna och krypa ner under sängen och den som tror att jag ska sova ut imorrn har så väldigt, väldigt fel. Herrarnas masstart börjar kring halv tio, så någon lång sovmorgon blir det inte. Sova kan jag säkert hinna med senare under dagen. Hoppas björnen från Storuman är frisk imorrn och redo för en redigt spännande masstart för en till medalj hade ju inte suttit helt fel. Godnatt!

Inga kommentarer: