söndag, februari 08, 2009

a list while I'm waiting.

Blev inringd till jobbet idag igen. Inte mig emot, jag jobbar så gärna eftersom jag behöver det så väldigt mycket. Men jag är på VLT och det är en mycket seg tidning så medan jag väntar på sidor snodde jag en lista från Sushi.

1. En helt random snubbe kommer fram till dig och säger "Hej, vem är du?" Vad svarar du?
Vem tror du?

2. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
En snus.

3. Vad står det i ditt senaste sms?
Mm..

4. Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
Release Me - Agnes, på radion när jag åkte till jobbet.

5. Var är din pojkvän/flickvän just nu?
Säkerligen raklång i soffan, eller sittandes med headsetet på sig...

6. Välj ett ärr på din kropp?
Hakan, rockade rockring när jag var fem, på parkettgolv.

7. Vilka är dina favoritfärger?
Just nu, tror jag det är lila.. I alla fall inredningsmässigt.. Men annars har jag faktiskt ingen aning.

8. Vilka i ditt liv litar du på?
Mina vänner och självklart Micke.

9. Om du skulle byta namn, vad vill du heta?
Känns onödigt att byta förnamn nu, när jag är så pass gammal och alla redan lärt sig mitt namn.

10. Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst för att få vakna upp bredvid dig varje morgon?
Beror på vem det är.

11. Hur ofta svär du?
Alltför ofta.

12. Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?
Nej, för kärleken bor redan med mig.

13. Tror du att allt som händer har en anledning?
Ja, men ibland är det bara svårt att se vilken den är.

14. Säg några saker du inte tolererar i ett förhållande?
Lögner, svartsjuka, tystnad.

15. Vilken av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?
Hahaha... Ingen aning..

16. Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?
Ärlighet, omtänksamhet, charm och att han tycker om mig, såklart!

17. Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta framtiden?
Många.

18. Om du vaknade upp ur en längre koma, vem skulle du ringa först?
Darub, så att de vet att jag kan jobba igen.. Haha...

19. Tror du att du skulle bli en bra mamma?
Det tror jag.

20. När togs din profilbild?
I somras när Linniz och Simon gifte sig.

21. Ärligt, vad tänker du på just nu?
Vilka svar jag ska skriva på dessa frågor.

22. Vem känner dig bäst?
Micke och mina vänner.

23. Vad är helgens planer?
Den är slut i detta nu och nästa helg är långt bort.

24. Vad har du på dig just nu?
Jeans, vitt linne, min rutiga hoodtröja och mina vita skor (självklart har jag underkläder också).

25. Har du någonsin slagit ett träd?
Ingen aning..

26. Har du någonsin smygit ut ur huset?
Hahaha.. Ur lägenheten har jag smugit..

27. Aldrig sova eller aldrig äta?
DÖD!

28. Är du en morgonmänniska eller en kvällsmänniska?
Morgonmänniska, skulle jag tro..

29. Finns du där för dina vänner?
Alltid!

30. Gillar du att umgås med andra människor?
För det mesta, men det finns stunder då jag bara vill vara själv.

31. Har du lätt att förlåta andra?
Beror på.

32. Skulle du kunna dela pojkvän/flickvän med din bästa vän?
Absolut inte!

33. Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?
Nope.

34. Finns det någon du behöver reda ut saker med?
Hm... Kanske...

35. Kommer någon ringa dig ikväll?
Det tror jag inte.

1 kommentar:

J sa...

Skojig lista, Hoppas jobbet går fint! Puss och kram...