måndag, februari 09, 2009

I do not like that paper.

Jag är hemma och inte satt jag ordentligt idag heller, så nu är ryggen ännu mer sur än den var igår. Jag är verkligen en taskig människa. Sen har jag insett att jag verkligen inte tycker om VLT. Mellan typ halv åtta och tio gjorde jag ingenting. Ingenting fanns att läsa. Suck. Sen blev tidningen för kort, trots att jag läst in varenda litet ord i hela tidningen. Men med lite kreativitet fick den bli några minuter för kort. Inget att göra åt.

Sen hade plogbilarna börjat arbeta när jag skulle köra hem. Men hur bra är de ens? Lämnade värsta snöväggarna mitt på vägarna, så när jag skulle svänga var jag nära att köra fast i typ varenda sväng. Sen tror jag att underredet på bilen blev kvar i korsningen vid Thai Garden, men jag får väl hämta det en annan dag. Jag är trött, om ni undrar. Helt enkelt dödstrött. Men det är VLT's fel. Så det så. Nu ska jag försöka lägga mig i en ställning som ryggen tycker om (kan bli svårt för den är verkligen inte lätt att göra glad just nu) och förhoppningsvis somnar jag, annars får jag väl räkna streck i taket. Vilket kommer gå fort, för det finns inga. Haha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

heej. du har blivit utmanad ;P gå in på min blogg så ser du..kraam

J sa...

ojoj, denna rygg. Är det inte bättre om vi tar bort den? Bara ett tag iaf ;) Eller så inte!
BTW härligt väder idag! :D PUSS!