torsdag, februari 05, 2009

"Honey, I'm home!"

Jag är hemma. Känns skönt och det gick riktigt fort för sidorna att komma in efter att jag skrev förra inlägget. Men det tog desto längre tid att läsa in dem. Konstigt det där, jag stakade mig typ en miljon gånger och fick läsa om samma mening och samma ord lika många. Men till slut kunde jag trycka på "skicka tidning". Puh!

Snart ska jag krypa ner under täcket, för imorrn är det torsdag. Yes, yes och jag och Valle har bestämt att det blir promenad till innebandyn och med tanke på vädret just nu (typ snöstorm) känns det väldigt kul. Men om jag bara får en bra nattsömn och en bra frukost imorrn ska det väl inte bli några problem. Eller? (Bilderna på fyrbentingarna kommer imorrn. Orkar inte koppla just nu.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha det kändes en anings mer logiskt. Fast en otrolig skill att kunna klä på sig naken!