lördag, februari 14, 2009

"Hey, did you guys now that your oven doesn't work?"

Ska äta färdiglagat till middag. Ja, jag vet, men eftersom älskade är på lagfest, så ides jag inte riktigt ta hand om någon middagslagning ensam. Men när jag ska värma på min mat inser jag att micron är trasig. När hände det? och framförallt, varför? Så nu blir det värmning av maten i ugnen, vilket kommer ta hur lång tid som helst och det hade jag inte med i min lilla planering. Så typiskt.

Jaja, jag ska väl egentligen inte klaga. Jag kommer ju att kunna äta, visserligen senare än jag tänkt mig, men ändå mat i magen får jag. Det finns ju faktiskt dem som inte får äta alls. Så nu ska jag sluta klaga. (Men lite irriterad blir man!) Jaja, hittills har det annars varit en bra dag. Lunch med älskade på stan, en sväng förbi svärföräldrarna och en dryg timmes powernap på soffan. Inte illa. Men nu väntar tillfixning av mitt hår, i väntan på maten, för ikväll är det schlagerfest hos Per. Mycket, mycket trevligt.

2 kommentarer:

J sa...

Jaadu, du far dit du... :P

J sa...

Haha, hur många tror du är med på det då? Ingen! AV de vi umgås med tänkte jag.. Jag skulle dock kunan gå ut så, skitai att fixa sig, sweeeet. Jaa vi gör säkert det.. Jag har då tråkigt, ingen är här. :S PUSS