onsdag, februari 11, 2009

"Does she use the cups? Yes, I believe she does!"

Fortfarande inget svar om kvällen. Men det är ju fortfarande några timmar kvar. Har sett tre avsnitt nu och funderar på om jag ska ta ett fjärde när jag liksom håller på eller om jag ska ta itu med disken. Mickes tur att laga mat idag, inget kulinariskt, vita bönor, potatis och bacon. Men eftersom han ska laga mat och jag är rätt så rastlös, tänkte jag vara en bra sambo och ta hand om disken även om det är så sjukt tråkigt. Men sist jag diskade slog jag igång en massa gamla schlagerlåtar och då gick det hur bra som helst. Så det blir det den här gången också. Men jag tror det får bli om drygt 40 minuter, för jag tror att doktorerna på Seattle Grace behöver mig en stund till.

1 kommentar:

J sa...

Nämen vad är detta för mix, är bönerna till M och potatis till dig eller. Annars lite konstig mix...? Tänkt dig vita bönor och korv! Mmmm ;) Jaha ingen klarhet, måste läsa sista!!!!