söndag, februari 22, 2009

the cheezier snack.

Ha, laga mat en bakissöndag, vem gör det? Det blev bakispizza och den satt verkligen där den skulle. Sen köpte jag även en påse OLW Crizpy Cheez Cruncherz som jag snart tänkte dyka ner i. Har varit sugen på det så himlans länge och nu är det ju faktiskt bakissöndag och vad är bättre än att frossa då? Fortsätter annars mitt serietittande. Men jag önskar att det vore fredag så att jag kunde ladda hem ett nytt Cityakuten för det slutade verkligen spännande. Men den som väntar på någonting gott...

Och på tal om att vänta på någonting så vill jag även att det ska bli fredag av en annan anledning. Min telefon dog i Kalleskön igår. Men som tur var så fanns Jonna på plats och kunde göra hjärt- och lungräddning. Puh! Men det är verkligen tur att jag får en ny mobil på fredag för min är verkligen på sista versen. Bara den håller ut till på fredag ska jag låta den sova i hundra år. Det kanske inte var så smart att tappa den i golvet i torsdags?!

1 kommentar:

J sa...

Jaa du din lilla loppa som ska ha ny telefon, själv får man väääänta!! :P Tack för igår.. Kramar :)