måndag, februari 09, 2009

challenged.

Jag har tydligen blivit utmanad av Frida. Trevligt. Så det får bli dagens första inlägg.

Den här bilden är från 2006 tror jag. Tveksam, men den togs med webcamen för att föreviga min fina frisyr och sminkning. Skulle vara med på en modevisning på skolan och hade suttit några timmar och fått bli snygg. Jag gillar glittret ovanför ögat och mitt långa år saknar jag faktiskt!

Du som blir utmanad:
  • Gå till mappen med dina bilder.
  • Öppna den sjätte mappen och välj den sjätte bilden.
  • Lägg upp bilden på din blogg och skriv några ord om den.
  • Utmana sedan tre personer, länka till dem och skriv gärna en kommentar till dem så att de vet om att de är utmanade.
Jag utmanar:
Julia
Sushi
Elin

2 kommentarer:

J sa...

Ser att du blivit utmanad, men gör den med fyra från mig då ;) PUSSS

Moa: sa...

Vad fin du var i håret! :)