fredag, februari 13, 2009

breathe in, breathe out.

Räddningen kom. Det är helt underbart. Men jag blir så irriterad att jag har fastnat i det här jävla träsket att jag inte ens klarar några timmar utan snus. Eller jag skulle klara det om det inte var så att jag är så satans rastlös. Har jag någonting att göra snusar jag faktiskt mindre. Men ligger jag bara hemma i soffan blir det många snusar. Men som sagt, räddningen har kommit och jag kan andas ut igen.

Snart ska jag klä på mig och göra mig i ordning. Dalmasarna och kullorna väntar på min röst när de vaknar imorrnbitti. Tack och lov för det. För hade det varit västeråsarna hade jag fan blivit irriterad. Tråkigare och segare tidning får man leta efter. Men å andra sidan är FK tre tidningar i en, så det blir en himlans massa att göra, men jag har gjort det förr och kommer klara det igen. Nu har jag ju min snusdosa med mig. Bara ingenting annat händer. Det är ju ändå fredagen den trettonde.

3 kommentarer:

Moa: sa...

Hehe här snackar vi svårt beroende hör jag!!! :)

J sa...

Lilla du, behöver inte hända nått idag. Det är lika stor sannorlikhet att det händer imorgon.
Fasst iofs alla som tänker det är fredag den trettonde kan ju själva skapa sin olycka så att det passar in i deras mönster!
Hursomhelst, hoppas det går bra ikväll :)

J sa...

Ohh, läst aftonbladet idag? ;)