tisdag, januari 20, 2009

"we're on the roll people!"

Känner att jag är igång igen. Känns väldigt skönt. Morgonpromenad andra dagen i rad och på torsdag är jag tillbaka med klubban i hand. Skönt. Dock var det ännu mer snö på vägarna idag så det blev jobbigt, men som jag skrev igår, bra benträning. Men jag var helt slut när jag kom hem. Det försvann dock ganska snabbt eftersom jag är så väldans vältränad (öh?). Frukost och nyaste avsnittet av One Tree Hill. Tisdagar är verkligen en bra dag.

Men nu är jag lite rastlös. Finns inte så mycket annat att göra. Har ju dock en hel lägenhet att packa ner, men det är ju så tråkigt. Det är bland annat porslin och glas som ska packas ner och det är verkligen inte roligt. Jaja, jag ska se klart Våra Bästa År och försöka få hem andra säsongen av Samantha, who? sen får vi se vad som händer. Kanske någonting dyker upp, kanske inte. Den som lever får se.

Inga kommentarer: