torsdag, januari 22, 2009

today is the day.

Oj, oj, vad svårt jag hade att somna igår. Låg bara och tänkte på innebandyn. Ibland är jag verkligen som en av pensionärerna på jobbet. Till exempel om någon ska till fotvården eller frissan, kan vi inte säga det förrän precis innan, för då blir de alldeles uppspelta och förvirrade. Ungefär så fungerar jag också. Helt galet.

Men jag har sovit ordentligt i alla fall, dock vaknade jag med världens smärta i ryggen (som förut), men jag tänker inte låta någonting stoppa mig idag. Nu väntar jag bara på att älskade ska komma hem med mjölk så att jag kan äta min favoritfrukost. För havregrynsgröt på morgonen innan en match/träning har alltid varit min grej. Så varför bryta ett vinnande mönster?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha oh yes jag får göra´t!

J sa...

Haha ohh så najs :) Hoppas du hade super skoj! PUSSS
ps. ring om du vill ;)