lördag, januari 24, 2009

the swedish bear is number one!

Björn Ferry! Vad ska man säga? Helt fantastiskt. Man ser att han trivs i Antholz. Men nog ska jag väl säga att jag var orolig vid sista skyttet, men Ferry visade att han är i ruskig form. Grattis Björn!

Nu ska jag strax gå över till min lägenhet och invänta en köpare av mitt fina köksbord. Det är otroligt hur fort vissa möbler går att sälja. La in annonsen igårkväll kring tio och redan vid elva hade jag fått det första mejlet. Tänk om tv-bänken kunde försvinna lika fort. Jaja, köksbord kanske är mer behövligt hos folk. Vad vet jag, jag säljer ju mitt!?

3 kommentarer:

J sa...

Jaadu det var spännande där i slutet!!
Men så roligt att det går bra.. Tänk såhär, bättre att få sålt lite istället för att inget blir sålt ;) Hare, PUSSS

pherten sa...

learn this here now best replica designer click to read dolabuy replica visit best replica bags

laseighsh sa...

l2a55v0k86 e7s12q1y59 z9t75x1c32 t4z68m0e84 u2d24g1k01 m5u28v7n32