torsdag, januari 15, 2009

summerlovin'.

Snacka om att jag längtar till sommaren idag. Även om det "bara" är nio minusgrader så höll jag på att frysa ihjäl när jag var ute på ärendesrunda för en stund sen. Det känns minst som om det vore dubbelt så kallt. Huvva. Men då är det tur att det är varmt och skönt här hemma och att jag har världens bästa tjocksockar att stoppa fötterna i.

Nu är det herrarnas stafett i skidskytte-världscupen i Ruhpolding (ursäkta för eventuella stavfel). De svenska damerna gjorde ett helt fantastiskt lopp igår och speciellt imponerad blev jag av Sofia Domeij, som annars brukar vara jättedålig. Men igår åkte hon som en dröm. Däremot har första sträckan för herrarna inte börjat så bra och jag är orolig för andra sträckan eftersom Nilsson inte har varit så bra. Men Ferry och Bergman hoppas jag kan ordna upp detta lite snyggt. Jaja, nog pratat och mer tittat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej! ja han är inte frisk ännu, men febern är borta. Han extremt hög arbetsmoral, knappt han vill sjukskriva sig alls. =) joo de är ju asgott!! =)

e|in sa...

Joo det skulle ju vara en idé men jag orkar inte ta fram kameran och ladda den, fast iofs borde jag kanske göra det för man vill säkert ha den på lördag :) Hörru, eran termometer måste ju gå fel, här hos oss är det -19,8 nu, så inte vet jag, kan ju inte ha blivit så kallt på bara nån timme? ;P hörs imorrn!