torsdag, januari 08, 2009

sicko.

Tydligen så ska man inte ropa hej förrän man har tagit sig över bron. Febern var bara ute på en kort promenad, nu har den återvänt och tydligen så måste den ligga med mig i soffan (ingenting snuskigt, ni med snuskiga tankar i lager), kan den inte ligga i soffan hos någon annan? Suck. Sen värker hela kroppen också, känns som när jag var liten och hade växtvärk, men nu är det i typ hela kroppen. Jag hatar verkligen att vara sjuk, fast det finns väl ingen som tycker det är roligt?

Jaja, jag ska lägga mig ner igen för det snurrar lite när jag sitter upp och ögonen är verkligen inte med mig. Det kommer bli en mycket, mycket lugn helg för min del. En hel del soffliggande och tevetittande. Men hej, jag är ju ett proffs på de sakerna så det borde ju inte bli några problem. Men nog hade det varit skönt att slippa febern, snoret och hostan. Men någon har någongång sagt att man inte kan få allt och det stämmer väl ganska bra antar jag. Nu: ligga i soffan med Fluffy och tyvärr även febern.