fredag, januari 30, 2009

need to learn about ergonomics.

Hade tänkt ta den obligatoriska morgonpromenaden när jag vaknade idag. Men jag var tvungen att sjukanmäla mig. Ryggen är helt åt skogen. Nacken är stel och svanken gör ajaj. Suck och stön. Det är så typiskt. Men jag tror det kan bero på att jag inte riktigt är van att jobba. Även om mitt jobb innehåller massor med sittande, så tror jag att jag sitter fel både i redaktionen och i studion. Inte bra. Inte bra alls.

Nu ska jag gå och göra mig någon frukost och sen försöka få någon bukt med nacken och resten av ryggen. Detta är nog världens sämsta uppvaknande. Knappt rörlig. Usch, massagedynan kommer nog att få arbeta idag. Var så säker!

1 kommentar:

J sa...

usch!! Hoppas det går om. Har du nå smärtstillande gel att smörja med? PUSS