lördag, januari 10, 2009

my regular clothes.

Känns konstigt att normala kläder på mig. Har levt i mina mjukisbyxor hela veckan så att ha jeans på sig känna gode knasigt. Men det ska bli väldigt trevligt att få komma hemifrån, jag är så sjukligt less på att vara hemma. Dock svettas jag litegrann just nu, men det är från ansträngningen av att klä på sig och kamma håret. Haha, bra kondis har jag hört.

Jaja, ska se så att jag har med mig allting; nässpray (just in case), lypsyl, alvedon, snytpapper (vill ju inte slösa på Elin och Falles papper) och snus. Jag ska ta en liten väska så att inte febern får för sig att hänga med, för har jag en liten väska så ryms den inte. Ha. Visserligen har den hållit sig undan idag, men som sagt man ska inte ropa hej förrän man har tagit sig över bron.

1 kommentar:

Anonym sa...

tack så mkt snälla du! =) Hoppas du får en trevlig host och feberfri kväll ;p kram