måndag, januari 19, 2009

my green window.

Återigen en morgonpromenad. Så underbart skönt. Lite tungt på de oplogade vägarna, men det är bra benträning. Sedan följde en grötfrukost, mycket gott. Nu har jag precis bytt gardiner i köket, julgardinerna har hängt alldeles för länge. Men nu är julen borta och det är grönt i fönstret. Som vanligt. Fint.

Lördagens fest var väldigt, väldigt trevlig. La mig i sängen halv sex på söndagmorgonen, så det måste ha varit en bra fest, för så länge jag inte varit vaken på väldigt väldigt länge (jag gillar verkligen ordet "väldigt"). Tack Jonna och Elin L för inbjudan och en sjukt trevlig fest! Snart tror jag att vi får besök, men eftersom det bestämdes efter lite alkohol i lördags vet man aldrig, men förhoppningsvis plingar det på dörren om en halvtimme ungefär. Annars får vi bestämma ett nytt besök i nyktert tillstånd. Alkohol kan verkligen ställa till med konstiga saker.

2 kommentarer:

J sa...

SKoj med besök.. :)

Anonym sa...

Roligt att du kom i lördas! å hjälpte till att städa i söndas!! guldvärt :D kramar