torsdag, januari 22, 2009

my addictionproblem.

Det där var riktigt skönt och välbehövligt. Men det kändes att det var ett tag sen. Var inte riktigt med alla gånger, men åtminstone ett mål och två assist (säkert är det fler assist) kommer jag hem med. Dock kommer jag även hem med en ond fot, trampade lite snett, men som vanligt skakade jag lite på foten och fortsatte spela. Tiden får utvisa om det var smart eller inte.

Snart är det dags för skidskytte. Jag brukar oftast glömma bort att det är på torsdagar, men som tur var så sa Valle det tidigare så nu slipper jag missa det. Skönt. Det är så jobbigt att inse att jag har missat ett lopp. Jag är fan beroende av skidskytte, utan det blir jag på dåligt humör. Ungefär som med snuset. Men det är lite skillnad, för snus glömmer jag inte bort lika ofta, vilket kanske skulle kunna vara bra. Att glömma bort snuset alltså.

Jaja, jag ska gå och se om det finns något lunchaktigt att stoppa i mig och sedan är det foten i högläge och damernas sprint som gäller. Heja Sverige!

Inga kommentarer: